Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 599 lei.
Costul transportului pentru orice comanda sub 599 lei este de 19,99 lei/ comanda indiferent cate produse aveti in cosul de cumparaturi.
In cazul platii la livrare prin curier (plata ramburs), se aplica o taxă de procesare plată la livrare in valoare de 2 lei.
Costuri pentru Livrarea Standard 2023-2024:
Taxa de transport – 19,99 Lei
Taxa de transport pentru comenzi mai mari de 599 Lei (exclus mobiliere) - GRATUIT
Taxa de transport mobilier mic - 80 Lei
Taxa de transport mobilier mare – 140 lei
Comenzile receptionate pana la ora 15:00 se expedieaza in aceeasi zi, iar cele receptionate dupa ora 15:00 vor fi expediate in urmatoarea zi lucratoare.
Livrarea produselor se efectuează conform programului de lucru al curierului, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 - 17:00.
Pot exista exceptii de livrare in termenul standard de livrare de 1-2 zile lucratoare, pentru comenzile achitate prin transfer bancar sau ordin de plata, pentru care tranzactia bancii poate dura in functie de timpul de procesare al fiecarei banci; in aceasta situatie comanda se va procesa doar in momentul in care banii au fost transferati in contul societatii Didis International S.R.L.
Pot exista intarzieri de livrare datorate conditiilor meteo nefavorabile, drumuri impracticabile sau alte cauze ce tin de evolutia vremii.
NU se percep taxe pentru kilometri suplimentari (localitati aflate in afara ariei de acoperire a firmei de curierat) insa timpul de livrare poate fi cu 1-3 zile mai mare.
Pentru livrarea coletelor în altă localitate decât cea specificată la adresa de livrare (si tiparită pe AWB) este posibil să fie percepute taxe suplimentare de către curier pentru redirecționarea comenzii. Acestea va vor fi comunicate de către curier în momentul livrării.
La primirea comenzii, aveti posibilitatea să verificati integritatea coletelor, însă NU și conținutul acestora.
Recomandări
În momentul recepționării produselor va rugăm să verificati integritatea coletului și să refuzati primirea acestuia dacă ambalajul prezintă urme vizibile de deteriorare, murdărie sau din interiorul coletelor se aud zgomote de produs spart și să solicitati curierului completarea unui Proces Verbal de marfă deteriorată la livrare.
Pe documentele de livrare mentionati „Refuz datorita deteriorarii”, si va rugam sa faceti si o poza a coletului deteriorat.
Astfel putem identifica motivul de deteriorare si facem tot posibilul sa prevenim aceste situatii pe viitor.
Va rugam sa contactati departamentul de Relatii Clienti pentru a raporta aceasta problema, datele de contact fiind indicate in sectiunea Suport client.
Articolele lipsa vor fi livrate gratuit; articolele deteriorate vor fi returnate si vor fi, de asemenea, inlocuite si livrate gratuit.